Agenda van de deputatie van de Provincie Antwerpen

Zitting: 16 januari 2025
Locatie: Provinciehuis, Koningin Elisabethlei 22, 2018 Antwerpen
Publicatie: 16 januari 2025

Agenda

1.1 Griffie - Organiseren van agenda en besluitvorming

1.1 Griffie - Opvolging van beleidsuitvoering

1.1 Griffie - Verzorgen van geschreven, digitale en audiovisuele communicatie

1.2 Stafdienst Algemeen Beleid - Rapportering aan deputatie en provincieraad in kader van provinciedecreet

2.6 Dienst Fiscaliteit - Innen van provinciebelasting

3.1 Stafdienst Mens, Communicatie en Organisatie - Aankopen en/of leveren van goederen en diensten aan interne gebruikers

3.1 Stafdienst Mens, Communicatie en Organisatie - Begeleiden van de loopbaan van het personeel

3.1 Stafdienst Mens, Communicatie en Organisatie - Rekruteren van personeel

3.2 Communicatiedienst - Verzorgen van geschreven, digitale en audiovisuele communicatie

8.1 Dienst Vrijetijds- en Landschapsbeleving - Organiseren van educatieve, culturele, recreatieve en sportieve activiteiten en evenementen

9.1 Stafdienst Ruimte, Erfgoed en Mobiliteit - Geven van goedkeuringen i.k.v. ruimtelijke ordening

9.1 Stafdienst Ruimte, Erfgoed en Mobiliteit - Formuleren van advies aan externen

9.4 Dienst Omgevingsberoepen - Behandelen van vergunningsaanvragen en georganiseerde beroepen

9.5 Dienst Mobiliteit - Formuleren van advies aan externen

9.5 Dienst Mobiliteit - Verzorgen van geschreven, digitale en audiovisuele communicatie

10.3 Dienst Integraal Waterbeleid - Coördineren, organiseren en ondersteunen van overleg tussen en met derden

10.4 Dienst Omgevingsvergunningen - Behandelen van vergunningsaanvragen en georganiseerde beroepen

13. Federale overheid - Toezicht Lokale Politie – Verkiezing politieraadslid geldigverklaring