Een najaar #volvanverhalen

publish date
14.10.2021

Op televisie, online en met de publiekscampagne #volvanverhalen: Vlaanderen Vakantieland inspireert dit najaar volop. Bovendien ook aan de andere kant van de taalgrens!

Vlaanderen Vakantieland

De campagne #volvanverhalen omvat dit najaar o.a.:

  • promotie ‘Start to citytrip’-boekje: 32 pagina’s must do’s en logiestips in de Vlaamse kunst- en centrumsteden;
  • campagnebeelden op De Lijn-bussen;
  • Gezien op tv: extra inspiratie en toffe logeertips rond de nieuwe afleveringen van het reismagazine Vlaanderen Vakantieland op Eén via Vlaanderenvakantieland.be en sociale media;
  • wekelijkse e-mailing naar 221.000 lezers.

 

 

 

 

Destination Flandre

In Wallonië combineert de campagne online en offline reistips:

  • Franstalig ‘Start to citytrip’-boekje voor lezers van Le Soir en Ciné Télé Revue;
  • advertentiecampagne in Le Soir, Ciné Télé Revue en Sud Presse;
  • content en tips op de onlinekanalen van die titels;
  • 5 partnernieuwsbrieven i.s.m. Le Soir (ruim 450.000 adressen);
  • acties op sociale media met link naar destinationflandre.be.

Vertel mee!

Ondersteun en versterk de campagne:

  • Deel de campagne, het stedenboekje of de afleveringen op je eigen kanalen. Gebruik daarbij telkens #volvanverhalen en #vlaanderenvakantieland.
  • Nog beter: deel je eigen verhaal of een absoluut-te-ontdekken-verhaal uit je stad of regio. Een voorbeeld. Gebruik ook dan #volvanverhalen en #vlaanderenvakantieland