Een najaar #volvanverhalen
Op televisie, online en met de publiekscampagne #volvanverhalen: Vlaanderen Vakantieland inspireert dit najaar volop. Bovendien ook aan de andere kant van de taalgrens!
Vlaanderen Vakantieland
De campagne #volvanverhalen omvat dit najaar o.a.:
- promotie ‘Start to citytrip’-boekje: 32 pagina’s must do’s en logiestips in de Vlaamse kunst- en centrumsteden;
- campagnebeelden op De Lijn-bussen;
- Gezien op tv: extra inspiratie en toffe logeertips rond de nieuwe afleveringen van het reismagazine Vlaanderen Vakantieland op Eén via Vlaanderenvakantieland.be en sociale media;
- wekelijkse e-mailing naar 221.000 lezers.
Destination Flandre
In Wallonië combineert de campagne online en offline reistips:
- Franstalig ‘Start to citytrip’-boekje voor lezers van Le Soir en Ciné Télé Revue;
- advertentiecampagne in Le Soir, Ciné Télé Revue en Sud Presse;
- content en tips op de onlinekanalen van die titels;
- 5 partnernieuwsbrieven i.s.m. Le Soir (ruim 450.000 adressen);
- acties op sociale media met link naar destinationflandre.be.
Vertel mee!
Ondersteun en versterk de campagne:
- Deel de campagne, het stedenboekje of de afleveringen op je eigen kanalen. Gebruik daarbij telkens #volvanverhalen en #vlaanderenvakantieland.
- Nog beter: deel je eigen verhaal of een absoluut-te-ontdekken-verhaal uit je stad of regio. Een voorbeeld. Gebruik ook dan #volvanverhalen en #vlaanderenvakantieland
Mariel Rosier
Functie
pers, redactie en contentverzameling
T
03 240 63 93