30 jaar RTV!

19.06.2024

Vier samen met ons 30 jaar RTV en fiets mee door 30 jaar regionaal nieuws. 8 interactieve, door het Routebureau van Toerisme Provincie Antwerpen uitgewerkte fietsroutes brengen je op plaatsen waar belangrijke nieuwsfeiten zich hebben afgespeeld. Scan op de routes de QR-codes en herbeleef het met videofragmenten, artikels en mini-podcasts. Smeer die benen al maar in.

Fietsboekjes te koop in de provinciale domeinen en instellingen

Vanaf 15 mei 2024 zijn er aan de recepties van De Nekker, De Averegten, Prinsenpark, De Lilse Bergen, Zilvermeer, De Warande, Vrijbroekpark en Kasteel d'Ursel speciale boekjes verkrijgbaar die alle nodige informatie bevatten over de verschillende fietsroutes. In dit boekje vind je bijvoorbeeld de knooppunten die je nodig hebt om de routes moeiteloos te volgen, maar ook de locaties van alle QR-codes die langs de routes hangen en die je meenemen op een tocht vol interessante nieuwtjes.

Bovendien vind je in je boekje een tiental waardebonnen terug van lokale handelaars die zich langs de fietsroutes bevinden. Gratis wafel of glaasje cava tussen het fietsen door? Check!

Meer informatie over de fietsroutes vind je op de website van RTV zelf.