Skip to main content

Uitwisselingsoverleg administratieve medewerkers omgevingsdiensten

tot

Op 12 december organiseren we voor de tweede keer een uitwisselingsoverleg voor administratieve medewerkers van omgevingsdiensten.

Tijdens het overleg zullen we ingaan op actuele vragen en onzekerheden. Waar loop je op vast? Waarover zou je graag met collega's in gesprek gaan? Je inbreng is van groot belang voor een waardevolle uitwisseling. Geef je vragen daarom zeker door via het inschrijvingsformulier.   

Els Roggeman, leidinggevende bij de cel Handhaving van het PIH, zal deze uitwisseling begeleiden. Daarnaast zal er ook een collega van de provinciale dienst omgevingsvergunningen aanwezig zijn om eventuele concrete vragen i.v.m. de werking van deze dienst te beantwoorden. 

Voor wie? Dit uitwisselingsoverleg is gericht naar medewerkers van lokale besturen die actief zijn bij de omgevingsdienst en administratief werk uitvoeren.  

Praktisch: Het overleg gaat door op 12 december 2024 van 14u tot 16u30, in het Provinciehuis te Antwerpen. Hier vind je meer informatie over hoe je deze locatie kan bereiken. 

Vragen over dit overleg? Contacteer ons via mail of telefonisch.

Regiowerking: Amber Pirée & Marije Jennes
Telefoon
03 240 52 54 & 03 240 66 85